פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דניאל | 19:00  11/12/12
אני בחורה בת 20, שבועיים לפני שחרור, מתלבטת בנוגע למה בדיוק אני אלך ללמוד. אני מתעניינת במקצועות ההומניים יותר ותחילה רציתי ללכת ללמוד יחסים בינלאומיים בעברית אבל לאחר בירור יותר מעמיק הבנתי שהתואר עצמו הוא יותר בגדר העשרה אישית ותו לא, וכי מועטת היא העזרה שהתואר עצמו נותן בנסיונות להשגת עבודה. אני תוהה האם יש מדוע אחר שיותר מתאים על מנת להגיע לעבודה שקשורה לדיפלומטיה? האם עדיף ללמוד יחסים בינלאומיים ואפשר לומר שיש יותר הבטחה בהשגת עבודה עם התואר הזה מאשר יחב"ל?
בקי חיימוב | 12:04  23/12/12
היי דניאל, ישנם מסלולי לימוד שונים תחת עולם מדעי המדינה ופוליטיקה וממשל אשר יכולים לתת מענה למבוקשך. ישנם מסלולי לימוד אשר לימודי הדיפלומטיה היא חטיבה מתוך כל התואר, במידה ואת מכוונת למסלול מסוים, ניתן לשלב את לימודי יחב"ל עם חוגים נוספים אשר יקנו לך יותר כלים להשתלב בשוק העבודה. כדאי להתעניין עם מוסדות הלימוד השונים על מנת לבחון את השילובים שהם מאפשרים. כמו כן, חשוב לומר כי תחום היחב"ל, הינו תחום מעורפל יחסית מבחינת היכולת להתפתח מקצועית. ישנם אנשים אשר מצליחים להתפתח יפה מאד בתחום גם על סמך לימודי התואר הראשון ביחב"ל. בהצלחה
סגור