פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יותם | 00:51  24/11/12
שלום רב יש לי תואר ראשון בלוגיסטיקה ממכללת ספיר אני מעוניין ללמוד תואר שני אני חושב על תואר שני בלוגסטיקה בבר אילן או תואר שני במנהל עסקים בבן גוריון מה לדעתך שילוב יותר חזק בשוק העבודה? תודה מראש יותם.
אורית | 09:54  26/11/12
האם התעניינת גם במכללה האקדמית להנדסה בי-ם? מועברים שם מספר מסלולי לימוד בשיתוף הטכניון, ביניהם גם מסלול לוגיסטיקה וגם מסלולי ניהול שונים. נראה לי ששווה בדיקה.
תודה על העצה בדקתי אך מדובר במסלולי תעודה ולא תואר שני. אז מה לדעתך שילוב יותר חזק בשוק תואר שני בלוגיטיקה או במנהל עסקים. תודה יותם
בקי חיימוב | 20:55  03/12/12
שלום, בבחירת תארים שניים חשוב מאד להתייחס גם לניסיון התעסוקתי שלך בשוק. אני ממליצה להכיר תחילה עם התעשיה בתחום שבו אתה רוצה להתפתח אקדמית, ורק לאחר שתגבש את המסלול שבו תרצה להתפתח לבחור אילו מהלימודים יקנו לך יותר כלים פרקטיים. בהצלחה
סגור