פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלינור | 11:34  21/11/12
שלום, אני עו"ד בהשכלתי ובעלת תואר ראשון בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה. לאחר ההתמחות ומבחני הלשכה פניתי לעבוד כעיתונאית ולאחר מכן הגעתי לחברת "טבע" ועבדתי כמנהלת פרוייקטים - העבודה הייתה קשה, מאתגרת, מעניינת מאוד, עבודה רק באנגלית ועסקתי רבות בתחום השיווק (מרקטינג קומיוניקישנס). לצערי מדובר בפרוייקט שנגמר ואין לי תקן ואני נאלצת לעזוב. אני הייתי מאוד רוצה להמשיך בתחום של ניהול פרוייקטים/marketing communications/ שיווק ומתלבטת האם כדאי לעשות תואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק או שזה בזבוז זמן ורק עוד שורה בקורות החיים. מאוד אהבתי את תחום הפארמה והייתי שמחה להישאר בו. יש לציין שהתחום הריאלי הוא לא התחום שלי כל כך ולכן לא סגורה על כמה אצליח ב GMAT.
בקי חיימוב | 15:49  26/11/12
שלום רב, ניהול פרויקטים ומנהל עסקים ושיווק הינם תחומים כללים, אשר אינם מכשירים אותך לתחום ספיצפי. בבחירת תואר שני מומלץ לבחור תחום התמחות ספציפי יותר, אשר לרוב מגיעים אליו לאחר צבירת ניסיון והיכרות עם העולם. לכן, לפני שאת פונה לתחום הזה בלימודים, אני ממליצה לבחון לגבי מקומות עבודה חדשים באותו התחום, יתכן מאד שהניסיון התעסוקתי שלך יספק את המעסיקים (לא ציינת מה תקופת הניסיון התעסוקתי). בהצלחה
דביר | 11:25  27/11/12
שלום אלינור, בתור מישהו שעוסק בניהול הפרויקטים, אני יכול להגיד לך שאין כמו ניסיון מעשי להקנות לך כלים של עבודה בתכלס, אך לימודים בהחלט נותנים את הדחיפה הראשונית וכמובן שגם פותחים דלתות. את מדברת על כניסה שוב למסגרת של לימודים אקדמאים, אך אני ממליץ לך לבדוק את הקורס שמועבר במכללה האקדמית להנדסה בי-ם, אולי זה מה שאת צריכה בשביל להשלים לך את התמונה המקצועית בתחום.
סגור