פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בת 22 והייתי רשומה לאוניברסיטת תל אביב לשנה הנוכחית למדעי הרוח והאומנויות (תיאטרון) ואז אמרתי לעצמי שהתואר הזה כללי מידי ואם אני רוצה להיות שחקנית אז עדיף לי כבר ללכת לבית ספר למשחק ובנוסף רציתי את התואר רק כדי להגיד שיש לי תואר ראשון. ביטלתי את ההרשמה ואני עכשיו במכינה בבית ספר למשחק בניסן נתיב. יש לי ציונים ממש טובים בתעודת הבגרות (ממוצע 107) וגם פסיכומטרי. אני באמת טובה במשחק ואני אוהבת את התחום אבל אני יודעת כמה קשה להיות שחקן בארץ, לימודי ה-3 שנים הם קשים ביותר... ישנו תחום נוסף שמעניין אותי- מנהל עסקים, שיוווק ופירסום ואני יודעת שאני יכולה להיות טובה בו. השאלה שלי היא מה לעשות? ללכת אחרי הראש (תואר ראשון) או אחרי הלב (משחק). אני יודעת שאני יכולה לאהוב גם את הלימודים האקדמאיים, אבל בכל זאת משחק זה כרגע התחום שלי. יש לי ראש ללימודים ולהשקעה ולפעמים אני חושבת שאולי חבל על הכישורים הלימודיים שלי בשביל 3 שנים מתישות בביס למשחק שאח"כ אני אחיה על לחם ומים. תודה רבה!!!
בקי חיימוב | 14:31  14/11/12
שלום הדר, את מעלה התבלטות שהיא אופיינית לרבים אשר נמשכים למשחק. לצערי, איש לא יוכל לבצע עבורך את הבחירה הזו. אני ממליצה לך לנסות להכיר יותר את עולם השיווק והפרסום לפני שאת מגיעה להחלטה כלשהי: להכיר יותר כיצד ניתן להשתלב בתעשייה, מה הדרישות, ומה היעדים שלך- באיזו עמדה היית רוצה לראות את עצמך בעתיד? לאחר שתאספי יותר אינפורמציה לגבי התחום הזה תוכלי לבצע השוואה נכונה יותר בין התחומים שמעניינים אותך, והדבר יקל בקבלת ההחלטות. בהצלחה
תודה רבה!!!!!
סגור