פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קרן | 21:02  10/11/12
שלום, אני בת 31,בעלת תואר ראשון במדעי החברה,התמקדות בתחום הניהול והתקשורת. עד לא מזמן עבדתי במקום יחסית טוב עם שכר סביר פלוס. עזבתי את מקום עבודתי מתוך רצון להתקדם יותר. אכן התקבלתי למקום עבודה "מרשים" יותר אך לצערי גיליתי שאני לא מסוגלת לעמוד בלחץ ובתובעניות של העבודה מבחינת היקף העבודה,הפרוייקטים והשעות הנוספות. אחרי 3 חודשים של סבל עזבתי גם אותו. היום אני עובדת במשרה שלא משקפת את יכולותיי,לא מעניינת וכל חיילת משוחררת יכולה לעשות אותה (בלי חס וחלילה להכפיש) אך מלבד השכר העגום, התנאים שם דיי נוחים. אני ממש אובדת עצות ולא יודעת איך להמשיך. לא מתאים לי לעבוד במשהו קצת "ירוד" מבחינתי ומצד שני אני לא מסוגלת ללחץ ולתובעניות של תפקיד מאוד טוב בתחום. מה לעשות? האם כדאי לי לקחת ייעוץ פרטני? תודה.
בקי חיימוב | 14:00  14/11/12
שלום רב, אתחיל מכך שחשוב לומר שלכל דבר יש את הרווח והמחיר שלו, את מבקשת למצוא משרה שהיא 'מרשימה' אך אינך מסוגלת לעבוד בדרישות אשר לגיטימיות שתהיינה במשרה כזו. יוקרה בעבודה דורשת עבודה קשה, השקעת מאמצים ולרוב גם שעות רבות, לפחות בתחילת הדרך, עד שמסתגלים. נסי להבין מה חשוב לך ממקום העבודה, כמה את מוכנה להשקיע, מה ה"מחיר" שאת מוכנה לשלם, ומה התמורה שתקבלי. לדעתי ייעוץ פרטני לא יניב הרבה פירות כל עוד לא תביני עם עצמך שנדרשת השקעה מצידך כדי להצליח לתחזק את המשרה האידיאלית עבורך. בהצלחה
קרן | 22:10  14/11/12
תודה רבה על המענה. אני עדיין שואלת את עצמי כל יום מה יותר נכון עבורי וכנראה שאין תשובה מוחלטת. מקווה להגיע לאיזון בקרוב. תודה
סגור