פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. אני בת 47, מאמנת בכירה ומדריכה מוסמכת מטעם לשכת המאמנים, מטפלת מוסמכת בקנסיולוגיה ומח אחד. עובדת כבר 15 שנים עם ילדים ונוער עם בעיות וקשיים. בעצמי לקויית למידה ללא בגרות. אני רוצה לעשות תאר ראשון בחינוך מאחר והחוסר בתעודה מטעם האקדמיה מעכב אותי. האם יש מסלול לימודים לשכמותי? אם כן, איזה? האם המסלול הוא מסלול רגיל או מקוצר? האם הנסיון שיש לי בכל מה שקשור ללימודים אלטרנטיבים וכן הנסיון המעשי שיש לי יכולים לעזור להתקבל? תודה רבה.
בקי חיימוב | 13:52  04/11/12
שלום רב, אני קוראת שהנך בעלת ידע רב וניסיון לא מבוטל, עם זאת לצערי הרב הניסיון התעסוקתי אינו מהווה גורם מכריע בתנאי הקבלה לתואר ראשון, אלא רק יתרון. מבדיקה שלי מצאתי כי רוב מוסדות הלימוד אשר מלמדים את תחום החינוך דורשים ממוצע של 92 בבגרות או פסיכומטרי של 525לפחות בכל גיל. קיימת אפשרות לעשות תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה אשר מאפשרת קבלה חופשית לכל אדם, אם כי עניין היותך לקויית למידה לא בהכרח יקל עלייך, מכיוון שהלימודים שם הינם לימודים עצמאיים לרוב. דבר נוסף שהייתי מציעה לך הוא לפנות למשרד החינוך על מנת לבדוק מה תנאי הקבלה הכלליים הנהוגים ואולי אף לבחון את האפשרות של תנאי קבלה חריגים. בהצלחה רבה
תודה רבה. אפנה למשרד החינוך לבחון את האפשרות לתנאי קבלה חריגים. צלילה
סגור