פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני כרגע בצומת קריטית ומתלבט בין לימודי תואר ראשון בביוטכנולוגיה ופסיכולוגיה. האם את יודעת היכן איפה למצוא יותר עבודה? ואיפה המשכורות גבוהות יותר? אני מצד אחד בנאדם ריאלי אבל יש בי גם צד הומני. אני יודע שתואר ראשון במדעי החיים אני יכול לסיים בממוצע של 75-80. האם יש אופציות להתקדם אחר כך לתואר שני? והאם כל העבודות הם בתור מעבדיסט? ומצד שני יש בי גם את הצד ההומני. האם את יודעת היכן התכנים מעניינים יותר? כי אני יודע שבמדעים יש חלקים מאוד סכמתיים ואילו בפסיכולוגיה יש גישות שונות לכל טיפול ומטפל, האם כך?! או שתואר הראשון נותן רק בסיס...אני מחפש משהו שייתן לי יותר הכוון לאחר הלימודים של התואר הראשון.. האם יש עבודה במהנדס תעשייה וניהול?!
בקי חיימוב | 15:15  09/10/12
שלום, אתחיל מכך שההבדל בין תואר ראשון בפסיכולוגיה לבין תואר ראשון בביוטכנולוגיה הוא שכדי לעסוק בתחום הפסיכולוגיה תהיה חייב לרכוש תואר שני, או לפחות תעודה בתחום הטיפול. לעומת זאת, תואר ראשון בביוטכנולוגיה מאפשר לך לעסוק מיד בתחום- בהתאם להתמחות אותה רכשת בתואר הראשון וכמו שציינת תהיה זו עבודה במעבדה. גם כאן, כדי להתקדם מבחינה מקצועית יהיה עליך להמשיך לתואר שני בביוטכנולוגיה. לשאלתך השנייה, לא אוכל לומר מה יהיה מעניין עבורך יותר.. זה דבר אשר תצטרך לבחון עם עצמך ואולי תוך כדי היכרות עם חומר הלימוד. נשמע לי שאתה זקוק לייעוץ מעמיק יותר מזה אשר ניתן לקבל בפורום. אשמח אם תפנה אלינו על מנת שנוכל לכוון אותך באופן אישי- 03-9700160. בהצלחה
סגור