פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום , אשמח לעזרה. אני בצומת דרכים דיי חשובה בחיי, נכון לעכשיו אני לא יודע מה ללמוד. אני חייל שמשתחרר עוד שבועיים והולך ללמוד בקרוב לפסיכומטרי וכרגע רוצה לתכנן את עתידי. המטרה שלי בסופו של דבר היא להגיע לעמדות ההשפעה... מתחבר יותר לכיוון של הסברה - עבודה במשרדי ממשלה. לא מתכנן להיות פקיד זוטר אלא בסופו של דבר להגיע למשהו כמו שציינתי, משפיע. נכון לעכשיו: אני לא יודע מה ללמוד , משפטים - תואר פרקטי שאפשר לעשות איתו משהו אבל לא מעניין אותי לשבת במשרד ולנסח חוזים.. לא לזה אני מכוון יחסים בינלאומיים/מדיניות ציבורית - נשמע לי פרפקט אבל ממה שאני רואה התואר הזה הוא בעיקר רוחני תאורטי ולא מבטיח עבודה.. למעשה זה כמו פילוסופיה זה תואר להעשרה עצמית אך לא לעבודה אחר כך. השאלה שלי מה המסלול הנכון כדי להגיע לאן שאני רוצה? תודה מראש
שלום, מאחר ואתה כבר יודע בדיוק מה התפקיד אליו אתה שואף, תהליך בחירת התואר אמור להיות קל יותר עבורך. בצע חיפוש של התפקיד אותו אתה רוצה למלא באתרי דרושים, מכוני השמה וכו' ובדוק מהן דרישות הקבלה. כמו כן, יכולה לומר שישנם תארים נוספים אשר יכולים לסייע לך להגיע לתפקיד שכזה ביניהם גם לימודי תקשורת ופוליטיקה, חברה ופוליטיקה, מנהל מדיניות ציבורית ועוד... בהצלחה ושנה טובה.
למרות שציינת שיש לך בעיות עם משפטים זה עדיין נשמע כמו המסלול הכי מגוון שיכול לכוון אותך לאיפה שתרצה. עצם זה שתהיה בעל תואר כזה לא אומר בהכרח מה יהיה המסלול שלך, אתה זה שקובע אותו. יש לי חבר שעשה תואר במשפטים במכללת נתניה אבל הלך בכלל לעבוד ברדיו בסופו של דבר..רק בתור דוגמה.
סגור