פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אביה | 16:44  05/09/12
אני מעוניינת ללמוד הנדסה ולא יודעת איזו. אני מאוד אוהבת טכנולוגיה כל מה שקשור למחשבים סלולר וכד'. מצד שני אני לא בטוחה שאני רוצה כל היום לשבת מול המחשב בתפקיד שאעשה בעתיד..[למרות שאני אוהבת מחשבים מאוד] כלומר אני רוצה תפקיד קצת מגוון אך עם זאת אני רוצה להרגיש אווירת הייטק. איזה תואר כדאי לי לבחור? התלבטתי בין הנדסת תוכנה או הנדסת מערכות מידע .. או אולי משו אחר
בקי חיימוב | 09:11  12/09/12
שלום, ההבדל בין הנדסת מערכות מידע/תוכנה או מחשבים הינו קטן מאד. בסופו של דבר שלושת התארים מאפשרים לך לעסוק באותו טווח תפקידים פחות או יותר. נסי לחשוב מה את אוהבת בהייטק- האם לתכנן? האם לייצר? או אולי האווירה עצמה חשובה לך ואז גם הנדסת תעשייה וניהול רלוונטית לך. אני ממליצה לך לעשות רשימה של מסלולי הלימוד שיכולים להיות לך רלוונטיים ולציין תחת כל מסלול במה הלימודים עוסקים ומה הם מקנים לך בפרקטיקה. לאחר מכן יהיה לך קל יותר להחליט בהתאם להעדפות האישיות שלך.
סגור