פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נטלי | 09:03  12/08/12
אני בת 25 גרה באיזור הדרום, מעוניינת ללמוד מקצוע שיעניין ויתן לי סיפוק במהלך העבודה, אני מאוד מתחברת לכל תחום הרפואה והעבודה בסביבה רפואית ומתן שירות/עזרה, כרגע אין לי פסיכומטרי, השיקול הראשוני היה סיעוד ואחות מוסמכת אך הבעיה העיקרית היא שאני מאוד מאוד מפחד ממחלות ומההדבקה בהן, זה הדבר היחידי שמאוד מפחיד ומפריע לי בבחירת מקצוע אחות, בנוסף מה שמאוד מעניין אותי זה כל הנושא של המכשור רפואי )הנדסאי) או ביוטכנולוגיה ועבודה בסביבת מעבדה בתחום הרפואי. מה לדעתך עדיף ובמה יש ביקוש בשוק מבחינת תעסוקה רווחית בסיום הלימודים??? מתלבטת מאוד :( תודה רבה לך!  
בקי חיימוב | 16:13  15/08/12
שלום, מדובר בשיקול מאד חשוב בבחירת המקצוע- וזה האוכלוסייה עימה תעבדי. אם אינך מרגישה בנוח עם האוכלוסייה הזו, כדאי לשקול אפשרויות הקרובות לתחום בו את מתעניינת- ישנם מקצועות נוספים אשר מאפשרים מתן סיוע בתחום הרפואי ואינם כרוכים בחשיפה למחלות מדבקות. ביניהם פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת, רפוי בעיסוק, וכן גם מכשור רפואי... בנוגע לשאלתך- אין אני יכולה לומר מה מידת הכדאיות עבורך, מכיוון שמדובר בקריטריונים שונים אל מול מידת ההתאמה שלך. מדבריך משתמע שסביבת העבודה חשובה לך במתן שירות ועזרה לאנשים- דבר אשר אינו בא לידי ביטוי בתחום המעבדה הרפואית. על כן כדאי לבחון שנית שיקול זה. מקצועות הפרא-רפואיים הינם תחומים מבוקשים בשוק, ובחלקם נדרש גם פסיכומטרי גבוה. בהצלחה
סגור