פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מור דדון | 21:42  07/08/12
הי! אני ממש מתלבטת בין 2 תחומים עיקרים -תחום הפסיכולוגיה שקשור גם לחינוך (ולכן חשבתי על מדעי ההתנהגות וחינוך בלתי פורמלי) לבין מנהל עסקים שהקטע האירגוני ,ומתן ייעוץ תעסוקתי וכו' מושך אותי..השאלה שלי אם יש משהו שנותן מענה גם לאהבה שלי לעבוד עם נוער מצד אחד אבל לאו דווקא בתור מורה או בתחום החינוך..ואם אפשר להרחיב על מה עושים בתכלס בחינוך בלתי פורמלי,מה אפשרויות הקידום ואם אפשר להרוויח מזה..ממש תודה! (וגם איך הגעת להעצמה אישית לנוער)
בקי חיימוב | 15:48  15/08/12
שלום רב, לפי התיאור שלך נראה שכדאי ללמוד תחום מסוים אשר יאפשר לך להתפתח במסלולים שונים. שני התחומים שאת אוהבת- התחום הארגוני, והן תחום החינוך שאינו הוראה אפשריים כפי שציינת דרך פסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות. בתור בוגרת התואר תוכלי לבחור אם לסוק בתחום משאבי האנוש והגיוס, ובהמשך להרחיב את השכלתך אם בלימודי תעודה ואם בלימודי תואר שני- לתחומי הייעוץ, ולהרחיב את הניסיון בתחום הארגון. ומצד שני- תוכלי גם לבחור את התחום החינוכי ביניהם ריכוז פרוייקטים חינוכיים, הדרכות, חניכות וכו'. באשר ללימדים בתחום החינוך הבלתי פורמלי- הלימודים מכשירים אותך ספציפית לעבודה הזו,ואם את לא בטוחה שזה התחום שאת רוצה להתמקצע בו כדאי ללכת על משהו פחות ספציפי וממוקד. בהצלחה
סגור