פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני | 14:38  03/08/12
אני כרגע לפני בחירת מסלול לימודים, ותחום ניהול משאבי האנוש מאוד קורץ לי. ברור לי כי זהו תפקיד בו לא מתחילים מנהלים ואני גם מאוד מאמינה בלהתחיל מלמטה, אז השאלות שלי הן כאלו: 1. מה יהיה הכי נכון בשבילי ללמוד עבור תואר ראשון (ובהמשך עבור תואר שני)? 2. במידה ואני מתקבלת לאותם תפקידים זוטרים של רכזת גיוס/משאבי אנוש, האם יש סיכוי שכלל לא יקדמו אותי (כמובן שאני חושבת שאעשה את התפקידים הללו על הצד הטוב ביותר) החשש העיקרי שלי הוא להגיע לאותם תפקידים, וגם לאחר ותק וניסיון רב לא להיות מקודמת כלל (שכן ידוע לי שמנהלי משאבי אנוש לפעמים הופכים לכאלה כשהם מקודמים בתוך החברה בה הם עובדים ולאו דווקא התחילו בתחום משאבי האנוש)ולמעשה לאבד זמן יקר.
בקי חיימוב | 12:12  07/08/12
שלום, 1. במידה ואת מכוונת לתפקידים ניהוליים מראש, כדאי לבחון את האפשרות של מנהל עסקים בהתמחות במשאבי אנוש, לימודים אשר מכשירים אותך גם לתפקידים ניהוליים. לא מומלץ עדיין להיסגר על התואר השני, אלא רק לאחר שתתנסי מעט בתחום ותכירי את כל האפיקים האפשריים תחת אותו תחום. 2. לא ניתן להבטיח אפשרויות קידום, הכל תלוי בארגון עצמו, אך כן ניתן לומר כי תפקידי הניהול מצומצמים יותר מהתפקידים הזוטרים, ובהתאם גם אפשרויות הקידום. אבל זה נכון לגבי כל תחום שהוא וגם העובדה כי הדברים תלויים גם בכישורים שלך. אם את יודעת מראש שזה הכיוון שלך, אין סיבה שלא ללמוד את התחום אשר מכשיר אותך ישירות לתפקיד עצמו. בהצלחה
סגור