פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אילנה | 14:30  23/07/12
שלום. אני בעלת תואר ראשון במדעי התנהגות- פסיכולוגיה ארגונית. כיום עובדת כרכזת פרויקט של משרד החינוך ומשרד הקליטה נרשמתי ללימודי תעודה באוניברסיטה הפתוחה "ניהול פרוייקטים" 120 שעות אקדמאיות. אני מאוד רוצה להאמין שזה יתן לי יתרון ויוסיף לקורות החיים שלי. אך השאלה שלי האם יש סיכוי למצוא עבודה בתחום או משהו קרוב? אני רואה שהדרישה היא למהנדסי תעשייה וניהול. האם עשיתי טעות שבחרתי בקורס הזהemo_11.png? תודה על התשובה.emo_01.png
בקי חיימוב | 15:22  25/07/12
אילנה שלום, קורס בניהול פרויקטים יכול לספק לך יתרון בהחלט, השאלה היא באיזה תחום תרצי להתפתח? אם מדובר בתחום ההייטק, סביר להניח כי התואר הראשון שלך לא בהכרח יעמוד בדרישות. לעומת זאת, אם תמשיכי באותו התחום בו את נמצאת- בחברות וארגונים בעלות מטרות סוציאליות/חינוכיות סביר להניח כי ההשכלה בצירוף הניסיון שלך בהחלט יהווה יתרון מכובד. בהצלחה
עידן | 13:07  31/07/12
את יכולה להמשיך אם זה לניהול פרויקטים בכל מני נושאים. אני הוספתי לעצמי ניהול פרויקטים בבניה, אני די מרוצה וגם המכללה האקדמית להנדסה הייתה אחלה מקום ללמוד בו. אם את רוצה קרוא על קורסים נוספים לניהול פרויקט את מוזמנת להיכנס מכאן - http://www.jce.ac.il/category/Proyektim_Bebniya בהצלחה.
סגור