פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ניר | 19:34  21/07/12
התחומים שאני רוצה :( (כולל קורסים): 1.תואר מדעי המחשב 2.מהנדס תוכנה 3.הנדסאי תוכנה קורסים: קורס פיתוח תוכנה, קורס ג'אוה - JAVA, קורס SAP קורס C++, קורס תכנות ASP, קורס שפת C קורס SQL לא אותו דבר? 1. אבטחת איכות תוכנה QA 2.בודקי תוכנה קורס Webmaster, קורס אבטחת מידע אם יש משו אחר שאתם ממליצים אני השמח לשמוע.. איך הדרישות שלהן בשוק? אם יש עבודה? כדי ללמוד את זה? האם הקורסים האלה שווים בכלל משו? הם יספקו לי עבודה? השכלה: 12 שנות לימוד בוגר מגמת תעשייה וניהול 5 יחידות 3 יחידות אנגלית 3 יחידות מתמטיקה עברתי את כל הבגרויות חוץ מאזרחות שנשאר לי להשלים :/ ורציתי לדעת איפה אני יכול להיתקבל בלי פסיכומטרי, מכינה בדוק אני יצטרך לעשות ואין לי בעיה..
בקי חיימוב | 15:13  25/07/12
ניר שלום, העלית המון קורסים ואפשרויות- לרוב תואר בהנדסת תוכנה יכסה את כל הקורסים אותם ציינת בהקשר של פיתוח ושפת תוכנה. הקורסים שכתבת עוסקים בשפות תכנות שונות, לכן גם הקורסים אינם זהים. באשר לאפשרויות התעסוקה- קורסי תכנות בשפה ספציפית מומלצת לכאלה אשר באים מהתחום ורוצים להרחיב את הידע שלהם, שכן אם תלמד רק שפה מסוימת תוכל לעסוק רק בתחום אחד ובהתאם גם אפשרויות התעסוקה יהיו מצומצמות יותר. לעומת זאת תואר מספק יותר כלים וידע ולכן גם האפשרויות רחבות יותר. מבחינת תנאי הקבלה- לקורסים ספציפיים אינך נדרש בפסיכומטרי או בבגרות מלאה, אך יתכן וכן תהיה בקשה לבגרות של 4 יח' לפחות במתמטיקה ואנגלית. כך שבהחלט מומלץ לשפר את הבגרויות. בהנדסה- תדרש ברוב המקרים בפסיכומטרי וכמובן גם בגרות מלאה. הנדסאים- אין צורך בפסיכומטרי או בגרות מלאה. בהצלחה
סגור