פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רוצה לברר על לימודים תנאי קבלה איזה תעודת בגרות חייבים בשבילך התואר. רצוי מכללה פרטית בלי פסיכומטרי . רוצה להתחיל ללמוד שנה הבאה.
ריטה שלום, לימודי פרסום ושיווק ניתן ללמוד במספר מסלולים. ניתן ללמוד שיווק כהתמחות בתואר במנהל עסקים. סף קבלה למסלול כזה משתנה בין המכללות השונות: המרכז ללימודים אקדמיים דורשים בגרות בממוצע של 80 לפחות, ללא צורך בפסיכומטרי. המכללה האקדמית נתניה דורשת בגרות בממוצע של 90 לפחות, ללא צורך בפסיכומטרי. הקרייה האקדמית אונו דורשת בגרות בממוצע של 95 לפחות, ללא צורך בפסיכומטרי. אפשרות נוספת היא תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית בקרייה האקדמית אונו, והדרישה היא לממוצע של 92 לפחות, ללא צורך בפסיכומטרי. אלו מספר דוגמאות, ישנן מכללות נוספות, מומלץ ליצור קשר עם מוקד איי לימודים לקבלת מידע פרטני. בהצלחה
סגור