פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אתמול העליתי הודעה והיא משומה לא התפרסמה.. אני מאוד לחוצה על הזמן כי רוצה להתחיל ללמוד כבר בסמסטר הקרב (באוקטובר). הבנתי שזאת התקופה של ימים פתוחים במוסדות אקדמיים בדיוק עכשיו. אני דיי נעולה על תחומים הומניים, סוציאלוגיה, או תקשורת, או פסיכולוגיה אולי, לא יודעת בדיוק, אני מבולבלת. אבל הכל פתוח מבחינתי, גם הנדסה ילך, אני בונה על היום הזה שיסבירו לי מה עדיף ללמוד ולמה. מקווה שיום פתוח במוסד כלשהו יסייע לי להחליט איפה ללמוד ואיזה תחום. לכן אני פונה אליכם, כדי לשאול איפה יש ימים פתוחים ומתי? בנוסף, אם גולשים כאן סטודנטים מדי פעם שלומדים את התחומים אלה, ויכולים לומר את דעתם על התחום, זה ממש יעזור לי כמובן.. אם יש כאן נציגים של המוסדות אני אשמח גם.. תודה.
היום הפתוח במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון שיתקיים בתאריך 3 באוגוט יעניק לך הזדמנות מצוינות להכיר את המרכז על כל היבטיו - הסגל האקדמי, המחקר, המעבדות ואולפני התקשורת, הספרייה, מגוון תוכניות לימודים לתואר שני וראשון לצד מרכז ללימודים קדם אקדמיים והמרכז לעיצוב ולטכנולוגיה (תואר הנדסאי), המעונות והקמפוס שוקק החיים - המרכיבים את אחד המוסדות האקדמיים המובילים בארץ, אקדמיה פורצת דרך. כמו כן, יתקיימו סיורים ברחבי הקמפוס, ובפניך יוצגו תערוכות פרויקטים של מחלקות שונות, תוכלי ללמוד על מגוון האפשרויות לקבלת מלגות וסיוע כלכלי, ולשמוע על חוויית הלימודים והמגורים ממקור ראשון - מפי סטודנטים ואף בוגרים. הסעות ללא תשלום מנקודות ברחבי הארץ: נתניה, ירושלים, כפר סבא, חדרה, פתח-תקווה, תל- אביב, ראשון לציון. הנרשמים ללימודים ביום הפתוח יקבלו אפשרות מלגה עד 500 ₪ (להרשמה- 072-2727495) להירשם ליום הפתוח באריאל ולהסעות: http://www.ariel.ac.il/university/newsite/open_day.asp הנרשמים ללימודים במסגרתו של היום הפתוח באריאל, יקבלו מלגה עד 500 ש"ח.
ענת שלום, בהחלט מומלץ להגיע לימים פתוחים, לא רק לשם היכרות עם תחום הלימוד, אלא גם כדי לבחון את מוסד הלימודים עצמו. בלינק המצורף קיים ריכוז של הימים הפתוחים במוסדות השונים: http://www.ilimudim.co.il/opendays בהצלחה
סגור