פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני הנדסאית אדריכלות ומעוניינת להשלים את הלימודים לתואר ראשון . הבעיה כאן שלא אוהבת את האדריכלות ולא בעניין של עיצובים (למרות שקבלתי הצטיינות במהלך הלימודים )כי לא אני בחרתי אלה מבחן ממכון תעסוקתי כי יש לי קושי בדיבור אז כך יש לי כמה שאלות : 1. איזו מקצוע שההתעסקות במהלך העבודה הוא עם פחות קבלת קהל ועבודה עצמאית ופרטנית יותר. 2. כמה שנים ההשלמה מהנדסאים לתואר ראשון? 3. והאם מקצוע צילום רנטגן או חשבנאות מתאימים למצב זה? אם לא איך אני אנדע מה מתאים אבל לא בעניין של עיצוב ואמנות כי עבדתי בזה שנה ולא מצאתי את עצמי שם.
בקי חיימוב | 14:43  10/07/12
שלומית שלום, 1. ישנם מקצועות רבים אשר אינם מצריכים עבודה עם קהל- עיקרם נמצאים בתחומי מדעי החיים ומחשבים. 2. זמן ההשלמה משתנה בהתאם לכמות הפטורים אשר תהיי זכאית להם, וכמובן בהתאם לתחום בו תלמדי- לא ניתן להשלים מהנדסאים לכל תואר, צריך שתהיה חפיפה בין התחומים. 3. גם בראיית חשבון וגם ברנטגן דרושה עבודה מול לקוחות. ממליצה לך להתחיל לקרוא יותר על התפקידים השונים באינטרנט, ובמידת האפשר לשאול אנשים שבאים מהתחומים הספציפיים על מנת שתכירי אותם יותר. בהצלחה
סגור