פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב! ככה, אני בת 22.5 מסיימת אוטוטו שנה שנייה בכלכלה. אני מרגישה שהתחום לא מדבר אליי (לפחות ברמה התעסוקתית, מבחינת הלימודים יש קורסים שאני כן נהנית ללמוד אותם) העניין הוא כזה, מלכתחילה נמשכתי לתחום הרפואה ובסוף בשל אילוצי זמן ומן 'חוסר ברירה' התחלתי ללמוד כי חבל להפסיד עוד שנה.. לציין שבמהלך לימודים כל הזמן חשבתי על מה אני מתכוונת לעשות עם התואר אך לא עלה בידי מה אז פשוט המשכתי ואמרתי שאני אמצא כבר את עצמי. כעת, התוודעתי לתחום הפיזיותרפיה, תחום שפשוט עבר לידי ולא שמתי לב אליו עד עכשיו. ממש מעוניינת ללמוד את המקצוע ומוצאת את עצמי כל יום נוברת באינטרנט ומאתרת כל פיסת מידע אודותיו, כמו כן הלכתי למכון פיסיותרפיה ושוחחתי עם פיזיותרפיסטים. ההתלבטות שלי: האם לסיים את התואר בידיעה שלאחר מכן אני אלך ללמוד פיזיותרפיה או להתחיל כבר שנה הבאה (התקבלתי). הסביבה הקרובה מייעצת לי לסיים את שהתחלתי שכן אין לדעת מה יהיה ואם לא אוהב פיזיו, ובכלל לכי תדעי מה יהיה, תמיד עדיף שיהיה לך כבר משהו ביד ואח"כ תעשי מה שאת רוצה. אני אישית מבואסת מזה, מבחינתי להתחיל כבר שנה הבאה (בידיעה ברורה שהתואר עמוס וזה קריעת תחת) אבל יש בי את החששות שאולי המבוגרים צודקים וזה פזיז מידי ואולי פשוט בגיל 22 אנחנו עדיין לא סגורים על עצמינו, ולכי תדעי מה יהיה ואם פתאום תתחתני וכיוצ"ב... סליחה על החפירה.. אשמח לייעוץ
בקי חיימוב | 16:20  03/07/12
שלום הילה, קודם כל אני שמחה לקרוא שהצלחת למצוא תחום שמאד מעניין אותך ומרתק אותך. שנית, אינני יכולה לומר מה נכון יותר עבורך לעשות, אבל כן אתייחס לדברים שאמרת, ואציע שאלות למחשבה: בתיאור שכתבת לא נראה שאת סובלת מהלימודים, או מתקשה מדי- האם במחשבה של "לא לבזבז עוד שנה", שווה יהיה לוותר על השנתיים האחרונות שהשקעת בלימודים? נסי לחשוב מה כבר יכול לקרות אם תשהיי את הצעד הזה לעוד שנה ומה יקרה אם לא? נסי לחשוב, האם התואר בכלכלה יוכל לתרום לך בעתיד גם אם תמשיכי לכיוון הפיזיותרפיה? כמו למשל להמשיך לכיוון עצמאי או אולי אפילו ניהול מכון.. בהצלחה :)
סגור