פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, התחלתי סמסטר הראשון בתואר שני - הנדסת תעשייה וניהול במגמת מערכות מידע מתלבטת בשאלה האם לעבור לתואר שני -אוניברסיטת תל אביב- סטטיסטיקה יישומית, או אולי לעבור למגמת סטטיסטיקה שימושית בבן גוריון לפי המצב בשוק שאתם מכירים - האם כדאי לי לעבור לסטטיסטיקה? מבחינת ה"למה לא" לעבור לתל אביב, אני חוששת קצת מרמת הלימוד, בתואר הראשון הציונים שלי בקורסי הסטטיסטיקה היו 75-80, לצורך הקבלה- אצטרך להשלים מספר קורסים בסטטיסטיקה. מבחינת ה"למה כן" לעבור- הנדסת תעשייה וניהול זה תחום מאוד כללי, דווקא בתואר שני אני חושבת שכדאי לי להתמקצע בתחום ספציפי ועדיף כנראה בתחום ספציפי שיש בו ביקוש (ואולי זו סתם אשליה- תקנו אותי), בנוסף, מאוד קשה לי עם הנסיעות לב"ש, אמנם זה פעם בשבוע, אבל זה יום לימודים ארוך ושעות ארוכות עוד יותר בנסיעות... תודה ולילה טוב :)
שלום, את מעלה שני תחומי לימוד שהם שונים במובן הפרקטי. סטטיסטיקה לתואר שני מכשיר אותך בעיקר לעבודת מחקר או ייעוץ, והלימודים הנוכחיים שלך ממקדים אותך בעבודה במערכות מידע וניהול. נסי לברר איך בנוי סדר יום עבודה של סטטיסטיקאי לעומת סדר יום של מנהל תעשיה וניהול. ולתוך זה תכניסי את השיקולים שהעלית. באשר למרחק, לדעתי גם באוני' ת"א יש סטטיסיקטיה שימושית. בהצלחה
סגור