פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מעוניין לעשות תואר שני ובודק כיוונים בתחום. מחקר קטן ומעט מבחני אונליין והתייעצות עם אנשים הכל מוביל אותי לתחום של שיווק/יחסי ציבור/פירסום/אולי ניהול ובקיצור מנהל עסקים. אני עו"ד במקצוע שלי ועובד במקביל בחברת תקשורת כבר 3 שנים וחצי. במשך תקופה זו הייתי מנהל מכירות בתחום העיסקי ובשלושה החודשים האחרונים עברתי לתפקיד חדש כחלק מפרוייקט בתחום ניהול הידע ועריכת התכנים. אין ספק שמעט מהכל וגיוון נכון משאירים בי את רמת האתגר וההתעניינות ההכרחית אך התחושה היא שצריך למצוא גם אתגר מנטלי מספק בד בבד לגיוון בתפקיד וכשיש עירפול לגבי תחומי משיכה אלא התפזרות ביניהם קצת קשה להתכוונן בנושא. לאחרונה גם בדקתי תחום של ייעוץ ארגוני אך אינני סגור עליו כי הפוקוס לקריירה פרקטית עם מעוף וכיווני התקדמות עתידיים הוא גם דבר שחשוב לי ואני קצת מתקשה למצוא את היציבות וההתפתחות בתחום זה. אני כן יודע שאני מתאים לעבוד כשכיר במסגרת של חברה ביחד ואל מול אנשים (ולא ברמת קבלת קהל. במבחני ההתאמה אונליין של אדם מילוא יצא לי שאני מתאים לסגנון היזמי ולסגנון החברתי. השורה הסופית היא שההלבטות עדיין קיימת ומבלבלת..מה אתם מציעים?
שלום אריק, אני רואה ששוחחנו כבר בטלפון. במידה ותזדקק לייעוץ נוסף מוזמן לפנות אלינו שוב טלפונית. בהצלחה
סגור