פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אנשים, אני רוצה ללמוד הנדסת אלקטרוניקה ומחפש המלצות אמיתיות של אנשים שלמדו ויכולים לספר לי מניסיונם. אשמח אם תשלחו אלי המלצות במייל פרטי, אבל אני אבדוק תשובות גם כאן. דגשים: לא בפריפריות. אני מחפש ללמוד במקום מרכזי. מקום איכותי המוכר על ידי כל מי שהוא צריך להיות מוכר על ידיו. מקום עם שם רציני בתחום שיקל עלי למצוא עבודה אח"כ. תודההה לכל העוזרים!
טוב, הייתי לאחרונה בקרנבל הימים הפתוחים של כמה מכללות למיניהן, מאוד התרשמתי מהמכללה להנדסה ירושלים וגם סמי שמעון היה נחמד, אבל פחות התחברתי לאוכלוסיה. אני נוטה לירושלים גם כי העיר הרבה יותר קורצת, ומההתרשמות שלי והמידע שקיבלתי בירושלים יש יותר קורסי בחירה והתמחויות שלהם נחשבות למבוקשות תקשורת או VLSI. שתי ההתמחויות נחשבות למבוקשות בשוק העבודה... אשמח לחיזוקים בבקשה!
סגור