פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
| 08:09  06/05/12
השאלה שלי קצת שונה, אשמח לחוות דעת. אני בן 24, בשנה האחרונה שעבדתי לא הצלחתי לחסוך, מכל מיני סיבות. כרגע אני קצת מתלבט בקשר לתחום הלימודים שבוא אני רוצה להירשם לשנה הבאה, אך מעבר לזה הגעתי להחלטה שכרגע אני עם 0 חיסכון, ואין לי ממש אפשרות לקבל עזרה מהמשפחה בנושא. כן אני יודע שיש המון דרכים לקבל מלגה, אך מעבר לכך כניסה לעולם הסטונדט ללא שום חיסכון כלשהו, ובכך שאני יהיה תלוי בעבודה, מרגיש לי שזה לא דבר בריא כל כך. וחושב לדחות את הלימודים בעוד שנה, בשביל כן לחסוך. מה דעתך בנושא?
בקי חיימוב | 14:15  05/06/12
שלום, העניין הכספי היא התלבטות רצינית, יהיה קשה לעזור לך עם ההחלטה הזו. האם אתה ממשיך להתגורר בבית הוריך? האם תלמד במוסד מתוקצב? האם אתה כבר עומד בתנאי הקבלה של אותו תחום לימוד? במידה ואתה כבר יודע מה אתה רוצה ללמוד, ואכן תתגורר בבית הוריך, שווה להתחיל ולבדוק לגבי מלגות כבר עכשיו ואולי גם להירשם למוסד הלימודים. לכל היותר תבדוק עם אותו מוסד לגבי אפשרות לדחות את תחילת שנת הלימודים, המדיניות בכל מוסד משתנה- אך יש מוסדות אשר מאפשרים את דחיית הלימודים. בהצלחה
סגור