פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בקי שלום, אני בת 36 אמא לשתי בנות קטנות, עובדת בתור מזכירה ב-8 שנים האחרונות (בשנה האחרונה - במשרה חלקית). אין לי תואר, למדתי בזמנו הנהלת חשבונות. במשך תקופה ארוכה אני מרגישה תסכול/חוסר הגשמה/שעמום והחלטתי שאני רוצה ללמוד ולנסות להתפתח בתחום אחר אפילו משהו שאפשר לשלב עם עבודתי הנוכחית. אני מאוד אוהבת כל מה שקשור לילדים. הייתי רוצה ללמוד ריפוי בעיסוק אבל תנאי הקבלה מאוד גבוהים ולא רלוונטים לגביי. האם את ממליצה ללכת למכון לייעוץ תעסוקתי (ואם כן איזה?) או לפסיכולוג תעסוקתי? האם יש לך רעיונות נוספים בשבילי?
בקי חיימוב | 15:06  22/05/12
שלום, אני מבינה את הרצון שעימו את מתמודדת בשלב זה בחייך, כמו שציינת לימודי ריפוי בעיסוק אכן דורשים תנאי קבלה נוקשים מאד, אם כי לדעתי יהיה קשה לשלב את העיסוק הנוכחי שלך במקביל לתואר, שכן זהו תואר אינטנסיבי למדי. ייעוץ לימודים אכן יכול לסייע לך, אך קודם החליטי עם עצמך- מהי מידת הפניות שלך לתואר? האם תוכלי להרשות לעצמך לעבוד בחצי משרה(אם לא פחות)במשך כל תקופת הלימודים? אילו תנאי עבודה את מחפשת? בשאלות אלו, אני לא באה להניא אותך מהרצון הטוב שלך ללמוד- אלא יש להן משקל גדול בקבלת ההחלטות. ישנם תארים אשר מאפשרים לשלב עבודה במקביל- אך ריפוי בעיסוק אינו ביניהם. גם במרכז הארצי לייעוץ לימודים, ישנו הכוון לימודים שנעשה על ידי, אשמח לשוחח איתך. צרי עימנו קשר בטלפון שמספרו 03-9700160 בהצלחה
סגור