פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רפאלה טובול | 09:39  29/02/12
שלום, אבקש לקבל יעוץ לגבי לימודים אני בת 49. במשך כל השנים עסקתי בעבודות שונות ומגוונות כוון שאף פעם לא רכשתי מקצוע. יש הרגשה של פספוס כיום אני רוצה להגשים את עצמי ולממש את הפוטנציאל . ואולי..גם לדאוג לעתיד בטוח יותר חשבתי על לימודים בתחום הוראה/הדרכה/סיעוד /תחום יחסי אנוש/מדעי ההתנהגות אני מאוד מתחברת לאנשים -נתינה עזרה הדרכה השאלה שלי בגדול- האם יש טעם בגילי ללמוד לתואר במטרה למצוע עבודה בתחום תודה מראש ..
בקי חיימוב | 15:38  04/03/12
שלום רב, אני מאמינה שתארים אפשר ללמוד בכל גיל, על אחת כמה וכמה כאשר את אומרת שאת נמצאת בתחושת פספוס, והמטרה העיקרית שלך היא מימוש הפוטנציאל. את מספרת על עיסוקים שונים ומגוונים לכן הניסיון שצברת רק יסייע לך בבחירת התחום. המלצתי היא לבחור תחום שיש לך בו ניסיון על מנת שהתרומה תהיה לא רק לנפש, אלא גם "לעתיד בטוח יותר" כפי שכתבת ובכך יהיה גם "טעם". קיימת קשת רחבה של תחומים המצריכים יחסי אנוש- אני ממליצה לך להתייחס לכל התארים שציינת ולבדוק את תנאי הקבלה במוסדות השונים, כך שתוכלי לבחור את התחום שיצריך ממך פחות השקעה בהתאמה לתנאי הקבלה. בהצלחה
סגור