פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לילי | 19:47  27/02/12
אני בעלת תואר ראשון במדעי החיים שנה לאחר התואר עשיתי תעודת הוראה וכעת אני מורה בחטיבת הביניים אני מאוד רוצה להתקדם לתיכון ורוצה לעשות תואר שני אני מתלבטת האם לעשות תואר שני בהוראת המדעים (עוסק יותר בתוכניות לימוד) או לעשות תואר שני במדעי החיים (מחקר רגיל במעבדה) מושך אותי יותר התואר השני בהוראת המדעים אבל אני חוששת שבתיכון ידרשו תואר שני מקצועי בתחום. השאלה היא למעשה איזה תואר שני יקנה לי יותר "זכות" ללמד בתיכון והאם בכלל מתייחסים להבדל שבין שני התארים או שגם תואר שני בהוראת המדעים זה בסדר? תודה רבה!!
בקי חיימוב | 20:48  28/02/12
לילי שלום, אתחיל מכך כי הוראת המדעים הינו תחום מאד מבוקש גם בתיכונים. לא הייתי רוצה להטעות אותך לגבי העדיפות שתינתן בהתאם לסוג התואר, אך אני נוטה להאמין שתואר שני בהוראת המדעים אינו פחות עדיף מתואר שני במדעי החיים. עם זאת, אני מציעה לך להתייעץ גם עם הגורמים הרלוונטיים בבית הספר שבו את עובדת ואף במשרד החינוך. בהצלחה
סגור