פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירה | 18:49  26/02/12
שלום, לאחר חשיבה והתלבטות בין מקצועות שונים, נראה לי שהתחושות הפנימיות חוזרות על עצמן ואני בעצם מאוד רוצה ללמוד קוסמטיקה. הייתי רוצה לדעת באיזה מקום הכי מומלץ ללמוד (אני גרה בדרום, אבל מוכנה להגיע למרכז), האם יש תואר בתחום, ואיזה תעודות/מיומנויות בתחום, הכי מקובלות ונדרשות בשוק כיום? אני מעוניינת לפתוח לעצמי אופציה להקים עסק עצמאי בעתיד, כך שהייתי רוצה ללמוד מהטובים ביותר :) באותה הזדמנות-אשמח לקבל הפנייה למוסדות מומלצים ע"מ לשאול שא' ספציפיות יותר. תודה רבה!!
בקי חיימוב | 14:53  27/02/12
שלום, אינני יכולה להמליץ לך על מכונים טובים יותר מאחרים- מכיוון שחשובה לנו האובייקטיביות. אני כן מזמינה את קוראי הפורום להמליץ לך על פי התנסותם האישית. אין תואר בתחום הקוסמטיקה, אך יש לימודים המכשירים אותך לקוסמטיקה פרא-רפואית, אשר מאד מבוקשת היום בתחום הקוסמטיקה. צרי עימנו קשר טלפוני במספר 03-9700160 ונוכל להפנותך אל מוסדות הלימוד הרלוונטיים עבורך. בהצלחה
רפאלה טובול | 09:41  29/02/12
ויצו בי"ס לקוסמטיקה בחיפה ... בי"ס באיכות
שירה | 18:19  29/02/12
היי, תודה אבל המרחק בעייתי ...אני מהדרום
היי, אני לא יכולה להמליץ לך על מקום ספציפי .. אבל אני יכולה לעזור לך לקבל הצעות ומידע מהמקומות הקרובים אלייך ביותר אם את מעוניינת :)
אשמח, בעיקרון יצרו איתי קשר מהמרכז לייעוץ לימודים, השאירו לי הודעה קולית ממכללה אחת לקוסמטיקה שעדיין לא יצא לי לחזור אליהם. אני באימייל-shirseg2@walla.co.il תודה רבה :)
סגור