פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 13:24  13/02/12
היי, אני מעונינת לעשות הסבה מקצועית לעיצוב גרפי. אני גרה במרכז וחייבת ללמוד רק באיזור מגוריי. השאלה היא האם כדאי ללכת על מסלול ארוך של הנדסאי ולהשקיע במכינה ע"מ ליצור תיק עבודות או לעשות מסלול מקוצר של קורס לעיצוב גרפי, מה ההבדל כשאנסה להתקבל לעבודות? בנוסף, רציתי לקבל פידבק על מכללת קווים, ג'ון ברייס, הבצפר, מכון אבני ומוסדות באיזור המרכז ללימודי הנדסאי עיצוב גרפי. המון תודה!
מיכל | 16:25  15/02/12
היי ממה שאני יודעת קורס זה ברמה מאוד חובבנית, יהיה לך קשה למצוא עבודה רק עם לימודי קורס. לימודי תעודה הם יותר נוגעים לדברים הטכניים- לימודי תוכנות למשל... תואר זה כבר רמה ממש מקצועית, לימודים של 4 שנים שמתמקדים בך כמעצבת...מדובר על לימודים יומיומיים, במשך כל שעות היום. -אם את עושה הסבה מקצועית, כדאי לך לקחת זאת בחשבון. במידה ואת בוחרת בלימודים אקדמיים לתואר, אני ממליצה לך לעשות מכינה. אני את שלי עשיתי במכינה הבינתחומית והתקבלתי :) שיהיה בצלחה!
אני בטוחה שלימודים לתואר הם היסודיים ביותר. אבל אני נמצאת בשלב בחיים שאני לא יכולה להשקיע את כל כולי רק בלימודים, את זה כבר עשיתי בעבר. אני מחפשת לימודים אותם אוכל לשלב עם עבודה וחיי משפחה, לכן חשבתי על קורס או לימודים להנדסאי. אני יודעת שיש המון תחומים בפרסום, לדוגמה שלא צריך תואר ועושים קורס למשל בבצפר שהיא מכללה של חברות הפרסום. האם לימודי קורס בעיצוב גרפי לא יספיקו במקרה שלי? דיברתי עם מכללת קווים שמציעים קורס של שנה וארבעה חודשים והם מכסים את כל התוכנות ומלמדים כיצד לגשת לפרויקט מיתוג מול לקוח. האם זה לא מספיק?
בקי חיימוב | 10:06  26/02/12
עדי שלום, מהיכרותי עם אנשים מהתחום, התחרות בשוק מאד קשה ומעבר להשכלה שאת רוכשת חשוב שתגיעי עם תיק עבודות עשיר ומגוון, כמובן שגם לכישרון יש משקל מאד גדול. בד"כ החברות הגדולות יעדיפו את מסיימי התארים ובעלי הניסיון, ולעומת זאת חברות קטנות דלות תקציב יעדיפו את חסרי הניסיון בשל גובה השכר שהם יכולים להציע. נסי ליצור קשר עם מעסיקים אופציונאליים ותבררי איתם מה דירושתיהם לתפקיד בו תהיי מעוניינת, אני מניחה שזה יתן לך מענה טוב יותר. בהצלחה
סגור