פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל | 19:29  10/02/12
הי, אני לומדת השנה באוניברסיטה תחום ממדעי החיים, שנה א'. בגלל קשיים אישיים שחוויתי השנה לא למדתי, הגעתי מעט מאוד ללימודים וכו'. אני צפויה לקבל ציונים נמוכים ביותר במבחנים, נכשלים על ימין ועל שמאל. בשנה הבאה אני ארצה לעבור לאוניברסיטה אחרת - הטכניון או העברית. ככל הנראה לתחום לימודים מדעי/הנדסי. הסכם שלי גבוה מאוד - בטכניון 89.5, בעברית גם מאוד גבוה. יש לי פסיכומטרי מעולה ובגרות טובה. השאלה שלי מה קורה עם הרקע האקדמי הלא תקין לי? אין לך מושג כמה זה מדאיג מדאיג מדאיג אותי... האם אני צריכה לדווח לאוניברסיטה שאני נרשמת אליה שלמדתי? האם יש להם דרך לדעת שלמדתי, ודרך לקבל את הציונים שלי מהאוניברסיטה האחרת? (האוניברסיטאות מדווחות אחת לשנייה?) אם אני לא מדווחת על זה יש להם דרך לגלות את זה לבד?? האם יש סיכוי שזה ישפיע לרעה על סיכויי הקבלה שלי?? האם יש לי סיבה לעזוב עכשיו שנייה לפני מבחני מועד ב' של מחצית א' כדי למנוע מהציונים האלו להרשם לי או לעזוב לפני מבחני מחצית ב'? (למרות שאני מעדיפה להשאר במסגרת הלימודים) אני נורא (!!) לחוצה. כל עזרה תתקבל בברכה!!!! תודה!!!
בקי חיימוב | 18:24  21/02/12
שלום, אין לי הרבה אינפורמציה בתחום הזה, מניסיוני והיכרות עם אדם אשר המקרה שלו דומה לשלך רק שהוא ביקש לעבור מחלקה באותה האוניברסיטה. האוניברסיטה התייחסה להישגיו האקדמיים והתעלמה מהנתונים הקודמים, ולכן שללה את אפשרות המעבר. לפי ההיגיון הפשוט- לא נראה שהאוניבסיטאות השונות מדווחות זו לזו בנוגע להישגייך האקדמיים. גם כאשר את נרשמת לתארים שניים, את זו אשר מציגה את גיליון הציונים ואין תקשורת בין האוני'. כמובן שאת יכולה להתקשר למדור הרישום של האוני' ולברר זאת, במידה ואת חוששת את לא חייבת להשאיר פרטים אישיים, כך שזה לא ישפיע על סיכוייך. בהצלחה
סגור