פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
w d | 14:34  03/02/12
רציתי לברר אלו צירופים אפשריים עם לימודי קרמינולוגיה לתואר ראשון? והיכן?
בקי חיימוב | 20:04  15/02/12
תחומי לימוד אפשריים תחת קרימינולוגיה: קרימינולוגיה משפטית, קרימינולוגיה קלינית, קרימינולוגיה ואכיפת החוק ועוד. יש מגוון רחב של אפשרויות, במידה ותצרי עימנו קשר נוכל למקד אותך בהתאם לשיקולים גיאוגראפיים וכו'. 03-9700160 בהצלחה
ArielUniversity | 16:02  16/02/12
שלום. לתחום לימודי קרימינולוגי הישנם שילובים נוספים: קרימינולוגיה ומדעי המחשב (מי הוא ההאקר הטיפוסי? איך עובד ההאקר הסעודי? איך לתפוס אותו?, תחום ה"עבריינות המחשב" ועוד), קרימינולוגיה וכלכלה (לומדים לאפיין את העבריין צווארון לבן, לאתר את העבירות של פושעים הכלכליים ועוד), קרימינולוגיה ומזרח התיכון (היסטורית הטרור, טרור וגרילה, טרור כלכלי, אינטרנט וטרור, לומדים לזהות ולאפיין את הטרוריסטים – והכי חשוב, לתפוס אותם) ועוד.
סגור