פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עמרי | 17:54  01/02/12
שלום, אני מעוניין להתחיל ללמוד לתואר ראשון בשנה הבאה אך אני עדיין מתלבט מה. בעקבות המשיכה לתחום בעלי החיים חשבתי על לימודי זאולוגיה. אשמח לדעת איפה מתקיימים לימודים כאלה והאם יש תחומים נוספים העוסקים בבעלי חיים. דבר נוסף שרציתי לשאול זה מבחינת תעסוקה לאחר סיום התואר, איפה מעסיקים חבר'ה שעברו לימודי זאולוגיה/מדעי בעלי החיים וכ'ו..
בקי חיימוב | 21:01  13/02/12
שלום, לימודי זואולוגיה קיימים בד"כ תחת לימודי תואר שני באוניברסיטאות, שמו השני של מסלול הלימודים הוא "ביולוגיה תאית והתפתחותית". ניתן להתחיל כתואר ראשון במדעי החיים והביולוגיה. חלופות אחרות אינן קיימות במסגרת תארים ראשונים, כן ניתן ללמוד בתחומי הפרא-רפואיים- עוזר וטרינר, טיפול באמצעות בע"ח, אילוף וכו'. בהצלחה
אונ תא | 09:45  15/02/12
היי, ניתן ללמוד זואולוגיה רק לתואר שני. התואר הראשון צריך להיות בתחום מדעי החיים/ביולוגיה . להלן קישור לתנאי הקבלה לתואר השני בתחום: http://go.tau.ac.il/index.php/ma/what-to-learn/life-sciences/neurobiology/conditions הקבלה לתואר ראשון בביולוגיה היא על סמך ציון התאמה כלומר שקלול בין הפסיכומטרי לבגרות. להלן קישור לתנאי רישום וקבלה לתואר הראשון: http://go.tau.ac.il/index.php/ba/what-to-learn/life-sciences/biology בהצלחה, ליבנה גולדשטיין רכזת רישום וקבלת מועמדים
סגור