פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אושרת מאוטנר | 16:41  30/01/12
שלום, אני בת 22 ועובדת במחלקת רכש כמתאמת אספקות בחברה קטנה ביבנה. יש מעליי מנהלת רכש. אני מאוד אוהבת את העבודה שלי! בשביל להתקדם, אני רוצה ללמוד תואר ראשון בלוגיסטיקה. בחנתי כבר את כל אפשרויות לימודי הערב במקצוע זה, אך הלימודים הם בימי שישי ואחד מימי השבוע הינו חצי יום- דבר שלא מתאפשר מבחינתי כיוון שאני עובדת במשרה מלאה. אני נמצאת במבוי סתום.. מצד אחד אני אוהבת את מה שאני עושה, אבל מצד שני אין לי לאן להתקדם (כי זו חברה קטנה מאוד), ומצד שלישי- אם אני אצא לעשות תואר בלוגיסטיקה- אני יפסיד את מקום העבודה שלי! מה את מייעצת לי לעשות?
בקי חיימוב | 20:42  05/02/12
שלום אני מבינה את ההתלבטות שאת נמצאת בה כעת, לא קל להחזיק במשרה מלאה במהלך לימודי התואר הראשון. האם בדקת מבחינת מקום העבודה אפשרות לצמצם את אחוז המשרה שלך? תחשבי מה יתרום לך יותר לטווח הרחוק- את אומרת שמקום העבודה לא מאפשר קידום, אך הוא כן מהווה מקור פרנסה, לעומת זאת אם תרכשי את ההשכלה המתאימה תוכלי להתקבל לתפקידים בכירים יותר בחברות אחרות, אבל זה משהה את העניין לשלוש שנים הקרובות. בסופו של דבר ההחלטה שלך צריכה להיות סביב הרווחים וההפסדים שלך. קחי בחשבון שאם תשארי בחברה הקטנה ההיא שלא מאפשרת קידום ולא תרכשי את ההשכלה שמעניינת אותך, את עלולה להישאר באותה הנקודה גם בעוד מספר שנים. בהצלחה
סגור