פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, רציתי לשאול האם לבוגרי הנדסת ביוטכנולוגיה ומזון (של הטכניון) יש אפשרויות תעסוקה טובות? (שמעתי שמועות שלא..) מה אופי התעסוקה/עבודה? מה אופי העבודות המוצעות? באיזה סוגים של משרות/חברות מדובר? תודה רבה!
נירי | 16:43  28/01/12
הי, רציתי לחדד ולהוסיף לשאלה שלי. אני לא רואה את עצמי במשרה ניהולית/ניהול מפעל/קו יצור וכו'... אלא יותר בתפקידי מחקר ופיתוח. האם קיימות בשוק עבודות למהנדסי ביוטכנולוגיה/מזון שהן ממש על טהרת המחקר והפיתוח? או שמדובר בעבודה במפעל גדול... מה האופי של העבודות האלו, איך נראה למשל יום עבודה?.. איפה אני יכולה לברר דבר כזה? אני פשוט לא יודעת איפה לשאול (: כל תשובה תעזור.. תודה
בקי חיימוב | 13:09  01/02/12
בוגרי הנדסת ביוטכנולוגיה אכן יכולים להשתלב במחקר ופיתוח מוצרים במכוני מחקר שונים העוסקים ב: דיאגנוסטיקה, ביואנפורמטיקה, גילוי תרופות, חיסונים, הנדסת רקמות, ביולוגיה מולקולארית ועוד. כמובן שגם ניתן לעסוק במחקר באוניברסיטאות הרלוונטיות. לאחר שתבחרי את תחום העניין שלך תחת כל תחומי המחקר הקיימים בעולם הביוטכנולוגיה מומלץ לפנות אל המכונים הספציפיים כדי לשמוע יותר על התפקידים שהם מציעים לבוגרי התואר. בהצלחה
נירי | 15:21  01/02/12
הי, מבחינת תעסוקה? קל למצוא עבודה? האם השכר צפוי להיות גבוה? תודה רבה
שלום נירי, בגדול בביוטכנולוגיה יש מגוון רב של משרות, יש אתרים המתעסקים רק בתחום הזה ומשם בטוח תמצא עבודה. ניתן לראות למשל באתר http://www.ethosia.co.il/category_job_search/211 בהצלחה.
סגור