פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בן 30 , ללא תואר קודם , מתלבט בין 2 התחומים. 1. אלו מהלימודים הם יותר קשים ואינטנסיביים? 2. הכין ניתן ללמוד אותם בתמכונת של לימודים לאנשים עובדים? 3. שאלה נוספת - כדי להיות מתכנת מתחיל, האם אני חייב תואר? או ה אם ישנם קורסים/ תוכניות לימודים מקודצות וממוקדות שיכשירו אותי לחברות הייטק? תודה מראש.
שלום. מדעי המחשב וכלכלה ומנהל הם תחומים מאוד מבוקשים וניתן ללמוד אותם כמעט בכל מוסד אקדמי, כמו: מכללה אקדמית גליל מערבי, ספיר, המרכז האוניברסיטאי, המרכז האקדמי רופין, האקדמית תל אביב- יפו ועוד. והכן הם תחומים לא קלים אך לא יותר אינטנסיביים מהנדסה, פיזיקה וכדומה, רמת האינטנסיביות בלימודים היא תלויה בך ובאופן מערכת שעות שתבנה לעצמך. על מנת להיות מתכנת אתה כמובן לא חייב תואר, אך עליך לקחת בחשבון שאתה בוחר לעצמך דרך לא פחות קלה מאשר להתחיל לימודי תואר, כיוון שלימודים אלו מאפשרים לך התקדמות במדרגת המקצוע, חיים, משכורת ועוד, כמו כן תוכל להמשיך ללימודי תואר שני, שיפתח לך הרה יותר דלתות בחיים. קורסי תכנות אתה יכול ללמוד ללא שום רקע קודם וגם להיות מתכנת, אך הדבר לא מקדם אותך ומשאיר רמת התפקיד, שכר ועוד סטטית וללא שום תזוזה במהלך העבודה. ברצוני לנצל את המצב ולהזמינך ליום הפתוח שמתקיים ב-20 לינואר במרכז האוניברסיטאי. בו אתה תוכל להתייעץ עם אנשי המקצוע, יועצים מקצועיים וגם להתרשם מהמקום. לשאר הפרטים אתה יכול לפנות במספר טלפון הבא: 1800-660-660 ולהירשם ליום הפתוח.
סגור