פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני תלמיד תיכון, יש לי אפשרות להמשיך לימודי י"ג, י"ד במקצוע תעשייה וניהול, ולקבל בסוף השנה ו-7 חודש תעודת הנדסאי. כאשר יש סיכוי שאשרת בתפקיד זה בצבא ואקבל ניסיון. עם זאת אני לא שלם עם המקצוע הזה, למרות שזה המקצוע שאני לומד, ויש לי דחף גדול להמשיך ללמוד אותו, משום שיש לי ידע בתחום. זה מזכיר לי לשבת בהרצאה ולשמוע משהו שכבר שמעתה פעם ולהתלהב שאתה יודע אותו. בנוסף יש עוד תחומים רבים שמענייים אותי כמו עיצוב, תקשורת ומשפטים. מבניהם משפטים אולי הכי חזק. ברור לי שאצתרך לבחור מקצוע אחד וללכת איתו עד הסוף. עם תעשייה וניהול אני לא שלם ושוקל לדחות את ההחלטה מאוחר יותר. עם משפטים אני די חושש מהתחרות הגדולה ומהמספר הגדול של עורכי הדין. אמרו לי שיש הרבה עורכי דין שאין להם בכלל עבודה. הצומת דרכים פה, האם להמשיך ללמוד תעשייה וניהול, או לדחות את ההחלטה, ללמוד לאחר הצבא משפטים או כל מקצוע אחר שאבחר.
שלום, אכן כמות עורכי הדין בארץ הינה גדולה, והמספר רק עולה ועולה. לעומת זאת, תחומי התעשייה והניהול הינם מבוקשים על אחת כמה וכמה כשתהיה בעל ניסיון. בנוסף, לאחר מכן תוכל גם להשלים בקלות יותר את הלימודים לתואר בהנדסה. עם כל מה שכתבתי, לכל הניסיון והאפשרויות לתעסוקה לא תהיה משמעות אם לא תאהב את התחום. לכן דבר ראשון שהייתי מציעה זה לצבור כמה שיותר מידע לגבי שלושת התחומים שציינת, אתה יכול לפנות לאנשים שעוסקים בתחום התעשייה והניהול ולנסות להבין כיצד התחום הזה נראה בצורה יותר פרקטית. בהצלחה
סגור