פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיגל | 11:55  22/11/11
מעוניינת ללמוד תנועה לגיל הרך. אני בת ארבעים לא אקדמאית בהשכלתי ויש לי שתי שאלות כיוון שאיני רוצה ללכת על תחום שלא תהיה לי עבודה בו. האם יש תעסוקה בתחום או קל למצוא עבודה בתחום זה? האם העובדה שאני לא אקדמאית יקשה בקבלתי לעבודה כמדריכה לתנועה לגיל הרך?. כיוון שהרבה גננות לומדת תחום זה.
בקי חיימוב | 14:45  22/11/11
שלום, לא פירטת אם יש לך ניסיון בתחום ומה הרקע שלך (מבחינה תעסוקתית). חשוב שתשימי לב גם לתנאי הקבלה: בלימודי תעודה- רוב המוסדות דורשים ניסיון בתחום. בלימודי תואר- פסיכומטרי ו/או תעודת בגרות מלאה בממוצע גבוה, בנוסף לראיון או מבחני קבלה. בהתאם לכך ניתן גם להניח כי גם בדרישות העבודה יעדיפו את בעל הניסיון או בעל רקע אקדמי- במידה ואת חסרה את שניהם, אני מניחה שיהיה קשה יותר להשתלב. בהצלחה
לסיגל שלום, בגילך ובכישורייך תוכלי בהחלט להשתלב בקורס ריפוי בביורגונומי, קורס זה איננו מחייב כל ידע מוקדם ומקנה ללומד אותו, מקצוע לחיים שגם פרנסה בצידו. פרטים מלאים אודות הקורס נמצאים בפורום האתר שכתובתו: http://www.biorgonomy.com להסבר מקיף יותר, אשמח שתתקשרי אלי. בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי 054-4449636
סגור