פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נעמה | 16:19  21/11/11
היי, אני בת 35 יש לי תעודת הנדסאית צילום ממכללה לצילום בקרית אונו, אני אימא לילד בן שנתיים וחצי ואני חייבת לעבוד במשרה מלאה. אני עובדת כרגע כגרפיקאית ואני מאוד רוצה לעשות השלמה לתואר ראשון או לעשות תואר ראשון בזמן קצר אך במסלול ערב או בימי שישי. אני לא כל כך יודעת מה בא לי ללמוד, יש הרבה נושאים שמעניינים אותי. אני אוהבת ללמוד ומרגישה בזמן האחרון שמאוד בא לי לחזור לזה ולפתח את עצמי ומכאן באה המחשבה ללמוד, אשמח לקבל איזה שהוא כיוון שיתאים לחיי היום יום שלי שאולי לא חשבתי עליו.
בקי חיימוב | 14:25  22/11/11
נעמה שלום, אני מבינה את הקושי בבחירת תחום הלימודים בעיקר לאור העובדה שכל יום נפתחים תחומי לימוד חדשים ומגוונים. מאחר ויש לך כבר רקע בעולם הצילום- נסי להבין תחילה אם התואר אותו תרצי ללמוד יהיה גם באותו התחום ומשם תמשיכי בחקירה. באתר ישנה רשימה מסודרת וברורה של מסלולי הלימוד האפשריים- צמצמי מתוך הרשימה את הלימודים שיכולים להיות רלוונטיים עבורך בהתאם לקריטריונים שחשובים לך: תנאי קבלה, שעות וימי לימוד, אזור גיאוגרפי, פרקטיקה וכל מה שנראה לך חשוב. בהצלחה
שרון | 16:14  28/11/11
להיות מאמנת של תבונה - חינוך חדש בישראל. תבונה מתמחה בעזרה לילדים עם בעיות קשב וריכוז ולקויות למידה בשיטה בינלאומית שבאמת עובדת ופשוט מעיפה לילדים את כל המחסומים שלהם בלמידה. היכנסי לקישור לפרטים וסיפורי הצלחה: http://bit.ly/sjeEb8
סגור