פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רינת | 15:38  17/11/11
שלום בקי,, אני בת 21 ורוצה ללמוד מנהל עסקים אני מתלבטת בין לימוד תעודה לבין לימוד לתואר 1.השאלה היא מה משתלם יותר? 2.מה עושים בסטאג כמה מן לוקח? 3.הבנתי שניתן לשלב את הלימודים עם תואר במשפטים ,, מה הקשר בין שתי המקצועות ? 4.האם לומדים כל השבוע? ניתן לשלב עבודה? תודה רבה ויום טוב.
בקי חיימוב | 13:50  20/11/11
רינת שלום, לימודי מנהל עסקים כתעודה רלוונטים יותר לכאלה אשר נמצאים כבר בתחום ורק צריכים לקבל כלים כדי לשפר ולתעל את עבודתם. בתואר הראשון יש מגוון התמחויות: כלכלה, חשבונאות, משאבי אנוש, שיווק ועוד. כאשר כל התמחות כרוכה בסטאז' שונה וגם פרק הזמן משתנה בהתאם למוסד הלימודים. אותו דבר גם לגבי שעות וימי הלימוד- יש מוסדות אשר מאפשרים לימודי ערב ושישי לאנשים עובדים. אני מציעה לך לנסות להבין תחילה מה התחום שתרצי לעסוק בו ואז לבדוק אפשרויות לשילוב עם מנהל עסקים. במידה ותרצי לשמוע יותר על מוסדות הלימוד שיכולים להיות רלוונטיים עבורך ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון שמספרו 03-9700160. בהצלחה
סגור