פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נעמה | 15:34  14/11/11
שלום רב! אני בת 29 וסיימתי לפני כשנתיים תואר ראשון בתקשורת. מאז הייתי בהריון, נשארתי עם בני שנה בבית, וכבר זמן מה שאני מחפשת עבודה וממש ממש לא מוצאת. כולם אמרו לי אחרי החגים ולצערי כלום לא משתנה. חשבתי לשנות כיוון לחלוטין. רציתי מאוד לעשות תואר ראשון בתזונה, אך מערכת השעות שנקבעת מראש, והתנאים של לימודי התואר והסטאז' לא מציאותיים לאמהות, אלא אם כן יש להם עזרה צמודה... ואז גיליתי את מאמני התזונה לאורח חיים בריא. יש ביה"ס למאמני תזונה ששמו ncs ברמת גן. השאלה היא אם מקצוע זה באמת הולך בשוק, האם כדאי להסתמך על קורס בתזונה, האם קורס כזה באמת מספיק על מנת שאנשים באמת יקשיבו לי? האם צריך לדעתך לשלב לימודי תזונה נוספים?
בקי חיימוב | 19:33  15/11/11
שלום, הבדיקה שאת מבצעת חשובה מאד לפני שמתחילים ללמוד. אני מציעה לך לבדוק מה הדרישות בשוק העבודה- לפנות למעסיקים אופציונליים ולוודא דרכם כי המסלול עליו חשבת מספיק על מנת שתוכלי להשתלב. בהצלחה
לנעמה שלום, אפתח אולי במשפט קצת מפתיע האומר: המפתח לבריאות טובה, לא נמצא בניהול אורח חיים בריא ואפילו יהיה הבריא ביותר וגם בהיבט התזונתי. זאת תביני יותר לעומק במידה ותצטרפי לקורס ריפוי בביורגונומי, שמתאים בהחלט לכישורייך. קורס זה איננו מחייב כל ידע מוקדם ומקנה ללומד אותו, מקצוע לחיים שגם פרנסה בצידו. פרטים מלאים אודות הקורס נמצאים בפורום האתר שכתובתו: http://www.biorgonomy.com להסבר מקיף יותר, אשמח שתתקשרי אלי. בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי 054-4449636
סגור