פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתלבטת | 21:24  24/10/11
שלום לכולם :-) אני מתלבטת מאוד מה ללמוד. בתיכון למדתי במגמה ראלית (פיזיקה), עם זאת אהבתי מאוד ספרות, תנ"ך, לשון, תקשורת.. נסיון בשירות הלאומי- עבודה בגן חינוך מיוחד. התחברתי מאוד לתחום, בעיקר פיתחתי עניין באוטיזם. אני לא רואה את עצמי עובדת עם ילדים "בשוטף", אבל גם מאוד חבל לי לזנוח לגמרי את התחום. המקצועות שעולים לי ללימודים גבוהים לי הם- כלכלה, מחשבים, פיזיקה, צילום או תקשורת (משרת עוזר פרלמנטרי מאוד מעניינת), תנ"ך, חינוך מיוחד. האם יש לכם רעיונות לשילובים מעניינים בין התחומים? לגבי החינוך המיוחד- משהו בסגנון של פיתוח פרוייקטים או תוכנות מחשב לאוטיסטים, ופחות עבודה יומיומית עם הילדים. אוניברסיטה מועדפת- בר אילן. אשמח לכל עזרה :))) המון המון תודה ובהצלחה לכולם!!!!
בקי חיימוב | 19:59  01/11/11
שלום, לשאלתך- ישנן בהחלט אפשרויות לשילוב- כמו למשל להתחיל ללמוד את תחום החינוך כתואר ראשון ומשם להמשיך לתואר שני בפיתוח מערכות לימוד טכנולוגיות. בנוגע לצילום ניתן לפתח גם את התחום הזה לכיוון הטיפולי- להתחיל גם מתואר בחינוך ומשם להמשיך בתרפיה באמנויות. כמו שציינתי האפשרויות אינן מעטות, אך כדי שלא תתבלבלי ותתפזרי בין כולן, נסי להבין קודם מה התפקיד העתידי שהיית רוצה לעסוק בו ומתוך זה בחרי את תחומי הלימוד. בהצלחה
סגור