פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני מורה בהכשרתי ובעלת תואר ראשון לחינוך מיוחד . אני מחנכת בבית ספר יסודי זה מספר שנים, אך כעת אני בתהליך של שינוי כיוון והסבה מקצועית. מלכתחילה , בחירת המקצוע בו עבדתי עד כה, הייתה מעין פרשה, למעשה תחום האומנות "בוער בעצמותיי". בעייתי מתחילה ראשית, מהעובדה שישנם מספר תחומים בהם אני מתעניינת/ מוכשרת ורוצה לעסוק: אומנות פלסטית לסוגיה, עיצוב פנים ומוסיקה. נכון שכולם תחומים מעולם האומנות, אך כל אחד מהשלושה הוא עיסוק שונה. שנית, אף פעם לא קיבלתי כלים מקצועיים לאף אחד מן התחומים הנ"ל : באומנות מאז ומעולם התעניינתי ויצרתי לעצמי, אך לא באופן מקצועי. האהבה למוסיקה באה מהבית, אבי ואחותי מנגנים בגיטרה ושרים אך אני רק שרה ולתחום העיצוב נמשכתי בשנים האחרונות, לאור מספר התנסויות שונות של עיצוב חדרים בביתי ואצל קרוביי. בעייתי השלישית והבעייתית מכל, היא שאינני יודעת כיצד ניתן (אם ניתן בכלל) לשלב את שלוש התחומים וכן איזה מקצוע ניתן ללמוד בכדי לגעת קצת בכל אחד? אודה על הכוונתכם.
בקי חיימוב | 15:04  24/10/11
ורד שלום, אני מבינה את ההתלבטות בפניה את ניצבת. אתחיל מהתשובה הפשוטה יותר- אינני מכירה אפשרות לשלב בין שלושת התחומים שציינת, אך תחום האמנות השימושית בהחלט יכול לבוא בשילוב עם עיצוב הפנים. מה הסיבה שאת נהנית מהעשייה הזו- אמנות, עיצוב ומוסיקה. לעיתים אנו נמשכים לתחומים מסוימים מכיוון שאנו עוסקים בהם בתור תחביב וזה סוג של תרפיה עבורנו, נסי לחשוב האם תרצי להפוך את התחביב למקצוע? ואם כן, בחרי תחום מסוים, והשאירי לעצמך גם תחביבים, אשר ישארו בגדר התרפיה. חשוב לי לומר שלא פשוט להשתלב בתעשיית העיצוב, זהו תחום תחרותי מאד. לכן אולי כדאי לבחון את הנושא בהדרגה, ולא לפרוש מייד מהתחום בו את עוסקת. נקודה נוספת שהייתי מעלה בפנייך היא לבחון אפשרות של שילוב בין התחום בו את עוסקת- לבין אמנויות. צרי עימנו קשר בטלפון שמספר 03-97100160 ונוכל לכוונך למוסות לימוד רלוונטים. בהצלחה
סגור