פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
Sunshine | 16:11  05/10/11
שלום, אני בת 40+.נשואה עם 3 ילדים ואני עובדת משרה מלאה. אך עייפה מהעבודה המונוטונית ורוצה ללמוד גם בשביל העניין וגם אולי לשנות מקצוע בסופו של דבר. יש לי שני צדדים: צד רפואי, וצד יצירתי. חשבתי על לימודי עיצוב גרפי, זה מאוד מדבר אלי ואני מאוד יצירתית - לימודים של שנה וזהו. או ללמוד הרבליסט קליני - שזה 3 שנים, פעמיים שלוש בשבוע. - יותר מחייב... מה אתם אומרים ? תודה לכולם על תגובות.
בקי חיימוב | 19:58  06/10/11
שלום, את מעלה שני תחומי לימוד שונים לחלוטין גם מבחינת אפשרויות התעסוקה הנפתחות בפנייך בסיום הלימודים. לפני שאת בוחרת את תחום הלימוד, נסי לחשוב איזה סוג של תפקיד תרצי למלא, ובררי גם מה מקנים לך הלימודים מבחינה פרקטית וכיצד תוכלי להתשלב בתעשייה לאחר לימודים כאלה ואחרים. בהצלחה
סגור