פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
כלנית | 20:20  04/10/11
סיימתי לימודי ביולוגיה לפני שנה ואני מעוניינת בלימודי המשך בתחום הרפואה, מה כדאי לי ללמוד? אני קצת מתוסבכת ולא ממש מבינה בכל הנושא הזה אנא ממך עזרי לי, שלך כלנית.
לכלנית שלום, לדעתי, תוכלי בהחלט להשתלב בקורס ריפוי בביורגונומי, נכון שקורס זה איננו מחייב כל ידע מוקדם, אולם בהחלט שלימודי ביולוגיה יהוו רק יתרון. קורס זה מקנה ללומד אותו, מקצוע לחיים שגם פרנסה טובה בצידו. פרטים מלאים אודות הקורס נמצאים באתר שכתובתו: http://www.biorgonomy.com להסבר מקיף יותר, אשמח שתתקשרי אלי. בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי 054-4449636 נ.ב. ביום חמישי 01/12/2011 מתקיימת בחיפה הרצאת מבוא לקורס. ההרצאה ללא תשלום ואיננה מחייבת השתתפות בקורס. כדאי לבוא, לשמוע ולהחליט לאחר מכן. המרכז לביורגונומי בהנהלתי, מקיים קורסים גם בת"א ובירושלים.
סגור