פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני בן 27 בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה סוציולוגיה. כבר מהתחלת התואר חשבתי על לימודי מחשבים אבל לא עשיתי עם זה כלום. כעת עברו שנתיים מסיום התואר. אני עובד בתחום משאבי האנוש ואני לא יודע מה לעשות. אני מצד אחד אוכל את עצמי 'שהכל אבוד' כי אני לא אתחיל ללמוד תואר חדש וקשה ( כמו מחשבים ) בגיל כזה ( לא כי אני צריך כסף- יש לי כסף ) אלא בגלל שיהיה לי חור מבחינת ניסיון תעסוקתי. מצד שני מה שאני עושה לא מעניין אותי. ניראה לי שמעניין אותי תחום של מערכות מידע/ הנדסה תעשייה וניהול. מה כדאי לעשות?
שמעון שלום, אם תחום מערכות המידע מעניין אותך, ואתה חושש מ"להתחיל מחדש", אני מציעה לך לבחון את האפשרות לתואר שני במנהל עסקים ומערכות מידע/טכנולוגיות (יש מוסדות אשר דורשים רקע בתחום, ויש שלא). כמובן גם אין הכרח שתמשיך ללימודי תואר, אלא תבחן את האפשרות של לימודי תעודה בנושא ספציפי בתוך עולם המחשבים. במידה ותרצה לקבל יותר אינפורמציה על מסודות הלימוד, ניתן ליצור עימנו קשר טלפוני במספר 03-9700160. בהצלחה
שלום רב, תודה רבה על התשובה.. השאלה כמה אפשר להשתלב במערכות מידע ללא ניסיון ( או ניסיון בתחום משאבי האנוש ) גם אחרי תואר שני במנהל עסקים. גם לגבי לימודי התעודה. במה אפשר להשתלב ללא ניסיון? מה הניסיון ההתחלתי בכך ? האם כתומך טכני?
שוב שלום, אם מדובר בלימודי תעודה התפקיד ההתחלתי לרוב הוא אכן כתומך- ישנם מוסדות לימוד אשר מלווים אותך בשלב הראשוני של חיפוש העבודה ומבטיחים תעסוקה. לגבי התואר השני- מציעה לך לבחון את נושא הדרישה לניסיון (ביחס לתפקיד בו תרצה לקחת חלק) מול מרכזי השמה שונים הקשורים לתחומי הטכנולוגיה. בהצלחה
סגור