פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, בימים אלו אני שוקל את צעדי בקפידה על מנת לא למלא עוד מקום בקיר בתעודה חסרת משמעות, ואני אסביר: אני ללא תואר אקדמאי ומעוניין ברכישת מקצוע ורישיון של משווק פנסיוני, שעל פי מיטב הבנתי רוכש תאוצה בשנים האחרונות נכון להיום עובד בחברת ביטוח מהמובילות בארץ, אומנם כאיש מכירות טלפוני בנושא ביטוחי חיים והבריאות אני בן 27 אוטוטו עומד להתחתן וזה ברור לי שלא אעבוד כאיש מכירות טלפוני כול חיי. כל הזמן דחיתי את הקץ של לימודים אקדמאים גם בגלל עלויות מטורפות של בערך 25K לשנה וגם כול הזמן הדרוש על מנת ללמוד (אין לי ספק שאם אני יכנס לזה אני אצליח) השאלות שלי מופנות למי שיש ניסיון ועמד בסיטואציה דומה לשלי 1.האם באמת אין מנוס וחייב היום תואר אקדמאי? לצורך העניין תואר בכלכלה 2. האם רישיון של משווק / יועץ פנסיוני נותנת לי משהו ללא תואר אקדמאי (ברור לי שתואר נותן פה יתרון)
אבי שלום, למיטב ידיעתי ולאחר בדיקה קצרה הבנתי כי הדרישה העיקרית היא שתהיה בעל רישיון פנסיוני ולרוב גם בעל ניסיון. תואר ראשון במקרה הזה מהווה רק יתרון. מאחר ואתה עובד בחברת ביטוח, המלצתי לך היא להתייעץ עם חבריך הבכירים על מנת לבחון אפשרויות תעסוקה עם ובלי התואר הראשון. בהצלחה
תודה רבה על התגובה המהירה לאחר בירור קצר אכן תואר ראשון מהווה יתרון משמעותי כנראה שאין קיצורי דרך :) המסע שלי עוד ארוך... מקווה שיהיה אפשר לקצור פירות בסופו
סגור