פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידו גבע | 11:18  08/08/11
שלום לפורום הנכבד אני בן 25 בעל ממוצע בגרויות 98 ופסיכומטרי 675 לא למדתי בתיכון פיזיקה וניגשתי לבגרות מתמטיקה ברמה של 4 יחידות. יש לי התלבטות בין 2 תחומים שונים לחלוטין חשבתי שאולי תוכלו לעזור לי בבחירה. התחום הראשון הוא הנדסת תוכנה \ הנדסת מחשבים - אני מאוד נמשך לתחום המחשבים וחושב שעם הרבה מאמץ אני אצליח בלימודים ואפילו אהיה מהנדס טוב התחום השני שלי הוא פזיותרפיה שהוא תחום ביולוגי שאני חושב שאני אוכל להצליח בו ולהתמקצע ואוכל אסיים את הלימודים בציון יפה לכאורה, שני תחומים שונים לחלוטין שלא ברורה מהי ההתלבטות בניהם אך עבורי מדובר בהחלטה קשה. מה שמוסיף להתלבטות היא העבודה שעם הציונים שלי כרגע אני יכול להתקבל ללימודי פזיותרפיה בלי בעיה אך אם אחליט ללכת לכיוון של הנדסת תוכנה אצטרך לעבור מכינה על מנת להשלים פערים בציונים ובידע. מה שחשוב לי בעבודה היא שהשכר יהיה הוגן ושתמיד יהיה לאן לשאוף ולהתקדם, שאוכל לגוון ולשנות את העיסוק מדי כמה שנים. (אולי בתחומים שונים או במחלקות אחרות) וכמו שציינתי יש לי עניין בשתי התחומים. כיצד אוכל להכריע את הכף? תודה לכם עידו.
בקי חיימוב | 19:39  08/08/11
עידו שלום, אכן מדובר בשני תחומים שונים- בהנדסת תוכנה, גם אם מדובר בצוות שעובד איתך, עדיין עיקר העבודה מתבצעת מול המחשב. בפיזיותרפיה העבודה היא טיפולית ומול אנשים. לדעתי בין כל שאר ההבדלים זה ההבדל המהותי ביותר שאתה צריך לקחת אותו בחשבון- להבין איזה מין טיפוס אתה- כזה שמסוגל להיות באינטראקציה מתמדת עם אנשים או שאולי הניתוקים האלה והיצירתיות שמול המחשב תהיה טובה עבורך יותר. מעבר לכך, מציעה לך גם להתייעץ עם אנשים שונים שבאים משני התחומים כדי להכיר יותר את אופי העבודה ולדעת טוב יותר מה טוב עבורך. בנוגע לשיפור הנתונים- יש לך נתונים ממש יפים, ובכלל אין הכרח שתצטרך לשפר אותם כדי להתקבל להנדסת תוכנה. במידה ותרצה לשמוע על מוסדות רלוונטיים, צור עימנו קשר בטלפון שמספרו- 03-9700160 בהצלחה
סגור