פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שיר | 18:01  06/08/11
היי אני כבר שנה מסתובבת בין ימי פתוחים משוטטת באינטרנט הולכת לייעוצים בכל מיני מוסדות שונים...אני כרגע מתלבטת בין שני תחומים..מדעי ההתנהגות עם שילוב של משאבי אנוש וכלכלה. או סוציולוגיה אנתרופולגיה עם שילוב של משאבי אנוש וכלכלה.. השאלה שלי היא במה אני יכולה לעסוק לאחר התואר?.
בקי חיימוב | 19:38  08/08/11
שלום, לא אוכל לענות לך בצורה מוחלטת מכיוון שאני לא רואה הבדל מהותי בין שי התחומים שציינת- גם מדעי ההתנהגות כוללים סוציולוגיה ולעיתים גם אנתרופולוגיה. אם יש מוסד לימודים מסוים בו חשבת ללמוד, אני מציעה לפנות אל יועץ הלימודים שלהם- חשוב שתבדקי מה החוג הראשי ומה המשני, כמה נקודות את עושה בכל חוג כדי לדעת אם התואר שתרכשי מספיק כדי לעסוק גם בתחומי משאבי האנוש. שיהיה בהצלחה
סגור