פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מכינה לשיפור בגרויות מכללת הדסה או דוד ילין דחוףףףף
אלעד היקר שמי צחי ואני יועץ במכינה במכללת דוד ילין (גילוי נאות). למרות זאת אשאר אובייקטיבי ואתן לך ייעוץ הוגן ונאמן לך. בחירת מכינה תלויה מאוד בצרכים האישיים שלך, בנתוני הבסיס שלך ובשאיפות שלך ללימודים לאחר המכינה. לכל מכינה יש את הייחודיות והמומחיות שלה. לכן, אין אפשרות לענות על שאלתך באופן ישיר ועדיף שנקבע פגישה, תתרשם, תקשיב ואני בטוח שתקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך. צור איתי קשר בבקשה במייל tsahisa@dyellin.ac.il או בטלפון 02-6558148 . תודה ובהצלחה צחי
עדיף הדסה, מכללת דויד ילין גרועה ברמות...מלאה בילדים ועדיף אילו היו עושים כיתות נפרדות לאנשים שממשיכים לאחר מכן לתואר ולכאלו שרוצים רק בגרות. כתלמיד שמעוניין להמשיך לתואר לאחר מכן אני ממש לא ממליץ (אם זוהי מטרתך) גם לא בטוח שאם הייתי מעוניין רק בבגרות הייתי לומד שם כל אחד ואופיו אבל אני חושב שסיימתי עם המשחקים ואני לא מעוניין בשידור חוזר מימיי בית הספר ומה שקורה שם הוא שמגיעים תלמידים אחרי הצבא וממשיכים את הבלאגן שעשו בתיכון שם... הצוות בדויד ילין טוב, לפני שאתה נרשם. אחרי סיפור אחר לגמרי...
חבל לי לשמוע שזה מה שאתה חושב על המכינה שלנו. יש לנו המון תלמידים מרוצים שיוצאים עם בגרויות מעולות! לא הבנתי את הטענה שלך לגבי כיתות נפרדות. אצלנו כולם לומדים ביחד. נכון שקיימות אצלנו 2 מכינות ויש מכינה ייעודית לחינוך שבה התלמידים ממשיכים לתואר וכן מכינה לשיפור והשלמת בגרויות. נכון רוב התלמידים מגיעים אחרי צבא ומקבלים מלגות מעולות ממשרד החינוך והביטחון וציוני הבגרות המעולים של הבוגרים שלנו מעידים על רצינות. המורים שלנו מקצועיים ומלמדים שנים לבגרויות. צוות המכינה מתיחס לכל תלמיד ותלמיד באופן אישי גם לפני וגם אחרי הרישום ומלווה אותם לסיום כל הבגרויות. אתה מוזמן להגיע אלינו ולקבל את השירות הכי טוב! צחי.
בתור זה ששאל את השאלה לאיזו מכינה כדאי ללכת לפני כשנה אני אסכם אין שוני בין המכינות כולן מציאות את אותן התנאים והדרישות בכל אחת יש את הפלוסים והמינוסים כמו בחיים. ואני בסופו של דבר בחרתי ללכת למכינה בדוד ילין עם צוות שעמד מאחוריי ותמך בכל שאלה או דאגה הכי קטנה ברמה האישית והכי כדאית לי ברמה ההתקדמותית שלי ובראייה נכונה לעתידי ושאיפותיי האקדימיות וכל טענה אחרת. לגבי רמת המוסד אני חושב שאנחנו התלמידים הם אלו שקובעים את רמת המוסד וחבריי לספסל הלימודים כולם ברמה גבוהה ובשאיפה גבוהה להצלחה ובלי להזכיר את המורים שנכונים להקשיב לתלמיד כמוני לכל קושי שנתקל בו. ולתת מענה לפתרון על כן אני חושב שההצלחה האישית נתונה בתלמיד ועד כמה הוא שואף להצליח ואני עם כל הרצון שלי תמך בי צוות שלם מהיועץ ועד המנהלת ;-)
סגור