פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 19:01  25/07/11
כבר המון זמן מאז שיחרורי מן הצבא אינני מצליח להחליט לגבי התחום שאותו ארצה ללמוד ולעסוק בו.הינני בן 25 בעל 12 שנות לימוד ותעודת בגרות חלקית-חסר לי מתמטיקה 3יח'. מעולם לא עברתי הכשרה מקצועית ובבית הספר התיכון למדתי במגמת תיירות והלימודים היו דיי כייפים וסיימתי עם תעודת מגמה של פקיד מורשה.מרוב לבטים לאחר הצבא החלטתי ללמוד תקשורת באו"פ אך הקפאתי את לימודיי מרוב חוסר מוטיבציה ואי התעניינות בתחום זה. לאחר מכן הלכתי לייעוץ תעסוקתי במכון ידוע ושם על פי תוצאות המבחנים נאמר לי כי אני מתאים למקצועות כגון:בלשנות,מידענות וחקר התרגום.מצאתי את עצמי בהתחלה דיי מסוקרן מבלשנות אך לאט לאט איבדתי עניין וזה און ואוף אצלי.על פי המבחנים לא מתאימים לי המקצועות המתמטיים,למרות שמצאתי את עצמי מתעניין בלימודי הנדסה וראיית חשבון,מכיוון שבראיית חשבון צריך תשומת לב לפרטים הכי קטנים-תכונה שאותה יש לי.גם חשבתי על מקצועות כמו רוקחות,אופטומטריה,לשון,היסטוריה(שאליה יש לי חיבה רבה ואני קורא ספרים וצופה בערוץ ההיסטוריה). כאדם אני פדנט שאוהב לשים לב לפרטים הקטנים ביותר,החל מסדקים בתקרה ועד פרטים בסביבתי הקרובה.אני אוהב תרבויות והיסטוריה,לא נרתע ממתמטיקה,גם אם אצטרך להשלים זאת על מנת לעסוק בראיית חשבון או במקצוע מכובד אחר.אני בעל יכולת כתיבה ואף חשבתי פעם להיות עיתונאי אך ראיתי מהן התביעות הנפשיות במקצוע זה. אשמח אם תתנו את חוות דעתכם המקצועית בנושא.
סגור