פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בולי | 20:49  21/07/11
שלום אני מסיים בספטמבר הקרוב תואר בחשבונאות באוניברסיטה הפתוחה ומתלבט בספטמבר להמשיך לשנת השלמה או ללמוד יעוץ השקעות השיקולים לא להמשיך לשנת ההשלמה זה התעודה החלשה בפתוחה, הצורך בשנת השלמה 25 אלף + שנתיים התמחות, וגם המקצוע פחות מושך בעיני, במיוחד כל ההנהלת חשבונות והרעיון שאצטרך להתפשר לעבוד במשרד קטן והידיעה שבעתיד אני לא רוצה להיות עצמאי בעתיד. יעוץ השקעות אני שוקל כי שוק ההון נורא מעניין אותי. דבר נוסף האם כדאי לעשות קורס ביעוץ השקעות או לנסות להתחיל בבנק לנסות להתקדם להכשרה ליעוץ השקעות דרכם? מה כדאי לעשות?
בקי חיימוב | 19:44  02/08/11
שלום, לגבי אופן ההתקדמות בתחום ייעוץ ההשקעות, אני מציעה לך לפנות לגורמים אשר עוסקים כבר בתחום או למעסיקים אופציונאליים על מנת לדעת אם אכן קיימת האפשרות להתקדם דרכם. וודאי שאם יאפשרו לך לרכוש הכשרה דרכם, האופציה תהיה עדיפה הן בשל המימון והן בשל הגמישות בעבודה. בהצלחה
סגור