פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום! יש לי התלבטות רבה בין תואר משולב במדעי המחשב והנדסת חשמל באוני ת"א להנדסת תוכנה בטכניון! האם התואר המשולב בת"א כדאי? האם צריך לבחור שם מסלול ובמילא לא לומדים גם חשמל מלא וגם מדעי המחשב מלא.. או אולי עדיף הנדסת תוכנה בטכניון שזו אחת הפקולטות הטובות בעולם. האם יש לזה השפעה על קבלה למקומות עבודה. מה יותר משתלם לימודי הנדסת חשמל או הנדסת תוכנה מבחינת שכר, תנאים, קידום וכו..
אלעד שלום, אני מציעה לך לפנות ישירות למוסדות הלימוד בכדי לדעת בצורה יותר מעמיקה מה מסלול הלימודים ותכניו. מהנדס תוכנה מרוויח בחברה פרטית בשנים הראשונות 12000 - 15000 ש"ח. לאחר שצבר נסיון המשכורת מגיעה ל-15000 - 23000 ש"ח. השכר של מהנדסי אלקטרוניקה מתחילים הוא כ-16000 ש"ח ומגיע ל-25000 ש"ח לאחר 3 - 5 שנות נסיון. בהצלחה
סגור